Στρατηγική, Storytelling & Branding, ft. Tasos Veliadis

Καλεσμένος σε αυτό το επεισόδιο είναι ο Τάσος Βελιάδης, partner και chief strategist της Socialab — ενός digital-first marketing agency που δίνει μεγάλη έμφαση στο δημιουργικό κομμάτι. Ο Τάσος είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό της επικοινωνιακής στρατηγικής ορισμένων από τα μεγαλύτερα εγχώρια και διεθνή brands.

Είναι το άτομο που ανακαλύπτει τα insights πάνω στα οποία θα βασιστεί η στρατηγική της ομάδας του. Παρακολουθεί καθημερινά τις συνήθειες των καταναλωτών, με στόχο τη δημιουργία περιεχομένου που να είναι πραγματικά relatable.

Μας μεταφέρει στα παρασκήνια του δημιουργικού τμήματος της Socialab, για να δούμε πώς σχεδιάζεται μια καμπάνια από το στάδιο του brief μέχρι την τελική υλοποίηση.

Ο Τάσος μιλάει στον Δημήτρη Χατζημιχαηλίδη για τη ζωή του digital marketer: ποιοι είναι οι καθημερινοί αγώνες που πρέπει να δώσει και τι είναι αυτό που τον ελκύει στον χώρο του digital marketing.

🎯 Αν είσαι marketer, επιχειρηματίας ή δημιουργικός επαγγελματίας, αυτό το επεισόδιο θα σε βοηθήσει να δεις την επικοινωνία με άλλο μάτι. Μέσα από αληθινά παραδείγματα, πρακτικές εμπειρίες και διαχρονικές στρατηγικές, συζητάμε γιατί το branding δεν είναι "τέχνη για την τέχνη", αλλά εργαλείο επιβίωσης και ανάπτυξης.

Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης Social:
https://www.linkedin.com/in/dimitrios-chatzimichailidis/
https://www.tiktok.com/@dimitris.chatzimichail
https://www.facebook.com/dicha4gr/
https://www.instagram.com/dimitrischatzimichailidis/
https://dicha.me/

Τάσος Βελιάδης Social:
https://www.linkedin.com/in/tasosveliadis/
https://www.instagram.com/tasosvel/
https://www.socialab.gr/

  • (00:00) - Intro
  • (06:30) - Ο ρόλος του chief strategist
  • (10:23) - Οι marketing καμπάνιες είναι αναγκαίες
  • (11:57) - Έρευνα για unique insights
  • (13:52) - Στρατηγικός σχεδιασμός καμπάνιας
  • (15:05) - Η έρευνα είναι στρατηγικό εργαλείο
  • (18:24) - Το feedback ως αναποσπαστό κομμάτι της δημιουργικής διαδικασίας
  • (21:02) - Πόσες ιδέες παίρνει ο πελάτης
  • (22:22) - Πότε αγοράζει ο πελάτης την ιδέα
  • (24:46) - Το feedback του πελάτη
  • (28:52) - The agency life
  • (32:04) - Το προφίλ ενός δημιουργικού ανθρώπου
  • (35:09) - Το positioning του brand
  • (37:30) - Τα brands οφείλουν να προσαρμόζονται
  • (41:53) - Το χτίσιμο του positioning του brand
  • (45:53) - Η επιλογή της κατάλληλης πλατφόρμας προβολής
  • (47:29) - Η στρατηγική προσέγγισης του καταναλωτή
  • (50:13) - AI και δημιουργική διαδικασία
  • (54:14) - Εκμετάλλευση των trends
  • (55:23) - Digital marketing ένας συνεχώς μεταβαλλόμενος χώρος
  • (57:10) - Tips για νέους marketers
  • (01:01:33) - Reporting και feedback της καμπάνιας
Στρατηγική, Storytelling & Branding, ft. Tasos Veliadis
Broadcast by