Ολιστικό Marketing: Τι είναι & στρατηγική, ft Tasos Eftychidis
[Εισαγωγή]
Δημήτρης Χατζημιχαηλίδης:
Καλώς ήρθατε σε ακόμα ένα επεισόδιο του μεγαλύτερου βολατίκου podcast της ελληνικής επιχειρηματικότητας. Πάντα κάνω νάζια όταν κάνω τον πρόλογο του podcast του "Επιχειρείν".
[Παρουσίαση Καλεσμένου]
Δημήτρης:
Μαζί μου σήμερα ο κύριος Ευτυχίδης... Ο Τάσος! Ο Τάσος Ευτυχίδης. Εγώ δεν ήθελα να σε λέω "κύριο", αφού έτσι βρεθήκαμε εδώ, ο Τάσος Ευτυχίδης λοιπόν, business developer από την GIM Agency, κάτω στην Αθήνα. Και όπως λέω συχνά: ήρθε στη Θεσσαλονίκη μόνο για το podcast!
Τάσος Ευτυχίδης:
Εντάξει, ήρθα και για βόλτα, στην άδειά μου βασικά, αλλά ναι, ήρθα και για το podcast. Το οποίο είναι εξαιρετικό.
[Ευχαριστίες και Πρόλογος]
Δημήτρης:
Αρχικά σε ευχαριστώ πάρα πολύ που δέχτηκες να κάνουμε το επεισόδιο μαζί. Να σε γνωρίσουμε, να σε ακούσει ο κόσμος που μας βλέπει και μας ακούει.
[Συζήτηση για Ρόλο]
Δημήτρης:
Τάσο, τι κάνεις εσύ εδώ στη Θεσσαλονίκη;
Τάσος:
Ήρθα βόλτα, αλλά κανονίστηκαν και κάποια ραντεβού. Έτσι είναι η δουλειά μας.
Δημήτρης:
Για πες μου, λοιπόν, τι κάνεις στη GIM; Πόσο καιρό είσαι εκεί;
Τάσος:
Είμαι στη GIM σχεδόν 2 χρόνια τώρα. Είμαι business developer. Ο ρόλος αυτός τα τελευταία 5 χρόνια έχει μπει δυναμικά στην ελληνική αγορά. Είναι ουσιαστικά ο παλιός ρόλος του πωλητή, αλλά με πιο σύγχρονη προσέγγιση. Δεν είναι πια η "σκληρή" πώληση — δουλεύεις στρατηγικά με τον πελάτη, τον ακούς, βρίσκεις pain points, και κυρίως του λες αυτό που δεν θέλει να ακούσει, αλλά πρέπει.
[Συνεργασία με Πελάτες και Ομάδα]
Τάσος:
Στη GIM δεν είμαι μόνος μου. Αν χρειαστείς SEO, Google Ads, Meta Ads — έχουμε την ομάδα. Δεν σου πουλάω απλά αυτό που μου ζήτησες. Θα σου πω αν χρειάζεσαι κάτι άλλο. Έτσι χτίζουμε μακροχρόνιες σχέσεις και όχι ευκαιριακές συνεργασίες.
[Διαδικασίες & Outbound]
Τάσος:
Κάνω και outbound. Δηλαδή, φτιάχνω λίστες με sites που μου αρέσουν, στέλνω προσωποποιημένα emails. Δεν πάω απλά στο "info@", πάω στο "sales@" ή απευθείας στον decision-maker. Έχω αποτελέσματα. Πειραματίζομαι με subject lines, με περιεχόμενο, και συχνά βλέπω πολύ καλά conversion rates. Ειδικά στην περίοδο του εγκλεισμού, 30% ανταπόκριση ήταν κάτι συνηθισμένο.
[Σχέση Marketing & Πωλήσεων]
Δημήτρης:
Υπάρχει πάντα ένας "πόλεμος" μεταξύ marketing και πωλήσεων.
Τάσος:
Ισχύει. Το marketing λέει "σου έφερα leads", οι πωλήσεις λένε "τι leads μου έφερες". Στη GIM το δουλεύουμε συνεργατικά και λειτουργεί.
[Πωλήσεις & Εμπειρία]
Τάσος:
Το background μου είναι στις πωλήσεις. Έχω κάνει από τις πιο δύσκολες πωλήσεις — ξεκίνησα σε call center της Vodafone, cold calling, 350 κλήσεις τη μέρα. Αντέχεις; Μένεις. Δεν αντέχεις; Φεύγεις.
[Συνεργασία & Εκπαίδευση]
Δημήτρης:
Ακούω συχνά να λες λέξεις όπως "συνεργασία" και "εκπαίδευση".
Τάσος:
Ακριβώς! Θέλω να εκπαιδεύω τον πελάτη. Αν με εμπιστευτεί, τότε χτίζουμε κάτι. Μακροχρόνια συνεργασία για μένα σημαίνει τουλάχιστον 2 χρόνια. Έχουμε πελάτες στη GIM που είναι μαζί μας πάνω από 10 χρόνια.
[Ολιστικό Marketing]
Δημήτρης:
Πολλοί λένε "κάνουμε 360 marketing". Εσείς λέτε "ολιστικό marketing". Τι εννοείς;
Τάσος:
Ολιστικό σημαίνει όλη η εικόνα. Όχι μόνο Google Ads ή Social Media. Κοιτάμε και το εμπορικό, τα προϊόντα, την εσωτερική οργάνωση, ακόμα και συμβουλές για τηλεφωνικά κέντρα, εκθέσεις, PR. Αν ο πελάτης έχει in-house γραφίστα; Τον βοηθάμε με στρατηγική και content ideas — αυτό το λέμε "done with you".
[Εργαλεία & CRM]
Τάσος:
Δουλεύουμε με CRM συνέχεια, βλέπουμε τα νούμερα, αξιολογούμε. Αν χρειαστεί, τραβάω και specialists από την ομάδα για πιο τεχνικά θέματα — π.χ. SEO audits, Google Ads στρατηγικές.
[Βίντεο Περιεχόμενο]
Δημήτρης:
Το βίντεο περιεχόμενο σάς φέρνει leads πιο εκπαιδευμένα, έτσι δεν είναι;
Τάσος:
Φουλ. Ο άλλος έχει δει 20 λεπτά βίντεο, ξέρει ήδη τι κάνουμε. Κι αν δεν του κάνεις, δεν θα έρθει καν — φιλτράρονται και τα leads. Έτσι έχουμε καλύτερες συνεργασίες.
[Σχέσεις Συνεργασίας]
Τάσος:
Οι συνεργασίες μας με άλλες εταιρείες, όπως HappyOnline ή η δική σας, Δημήτρη, είναι κρίσιμες. Θέλουμε καλούς συνεργάτες σε όλες τις πλατφόρμες — WooCommerce, OpenCart, Branding. Δεν τα κάνουμε όλα μόνοι μας.
[Κλείσιμο]
Δημήτρης:
Χάρηκα πάρα πολύ για αυτήν την κουβέντα. Εξαιρετική συζήτηση, νομίζω πήραμε όλοι πολύ ενδιαφέροντα πράγματα.
